Kyla!

Oj,oj,oj så kallt det är här, idag visar tempraturen på -31 grader KALLT!!! Jag oroar mig för sonens klädsel då han ska komma, att han har för tunna kläder. Har ju bara tjatat hela hans liv att klä sig varmare...hm, får se om ngt gått in? Han kommer på LÖRDAG, Jippi. Jo, LOUISE jag ska skämma bort honom =) Lovar.
Idag sov jag läng, steg upp 09.10 och har inte riktigt kommit igång ännu... ska städa i köket idag, har städa sovrummen å toa igår, så nu e köket kvar. Ska ju ha svärmor å svärfar på nyårsmiddag. Blir förrätt, varmrätt och efterätt =) hoppas allt blir bra bara. Tror dock att dom åker innan nyårsslaget, eller Micke hoppas iaf det =)
Mickes barn Tina å Pontus kommer oxå idag. Får se hur länge dom stannar? Kanske får dom träffa Robert. Men då får Tina låna ut sitt rum för Robert, men det löser sig. Längtar så. Jäkla mobil han har, fungerade inte att ringa till honom...suck.
Nu dags för städ

Kram till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0