Morrn

20091229
Idag har vi -26 grader kallt, brrr
Igår kom det massor av snö, så jag skottade så svetten lackade. Men vad hjälpte det? Hann ju bara skotta klart så kom ju ny snö ner från vår herres himmel, hmmm.
Tänkte då, att det får ligga tills imorrn, dvs idag då... men skotta snö i denna kyla kändes aningen motigt.
Jag vaknade tidigt idag, redan 06.40, men kissarna bidde glada och kom och morgon kelade. Gubben åkte till jobbet vid 06.30 så det var väl därför jag vaknade.
Så dagen började med kattmys, upp å ge de hungriga liven mat, sen slängde jag mig i duschen, å nu sitter jag här. Ska städa idag, passar bättre än snöskottning. Längtar till på lördag, den 2 jan. Då kommer min son på besök, jippi. Ska nog skämma bort honom lite =)
Nog för nu.
kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0