Nyårsaftons morgon!

God morgon!
Igår kom Mickes tånåringar =) så inte mkt sova inatt, tyvärr. Nejdå, dom har inte levt om så huset dånat eller ngt sådant. Det e bara jag. Den yngre kom inte hem förrän 01.25 och hade då en kompis med sig, jahapp... då har jag jättesvårt att sova. Eftersom jag inte känner barnen så mkt ännu, känner jag inte alls deras kompisar. Vi har ju råkat ut för stölder, pengar, öl och annat har försvunnit. Det gör att jag inte riktigt litar på någon av dom ännu. Men efter en orolig natts sömn är jag nu på benen. Ska slänga mig i duschen, sen börja städa upp lite. Börja förbereda vissa delar av maten, så inte allt är samtidigt. Vi kommer att äta redan vid 18.00 för att svärföräldrarna inte ska svälta ihjäl. kissarna har oxå fått mat och livet har satt igång.

Önskar alla en riktigt Glad, trevlig och Happy New Year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0