April 21:a

Idag skiner solen, det gjorde den även igår. Tänk så mkt mysigare det är med sol än snö som vräker ner?! Här hos mig är allt som vanligt. igår var jag å klippte mig. Det ser fint ut, men hon lyckades klippa håret spetsigt bak... Ett elände då man byter frissa.
 
Samt att hon flikade håret med kniv, som sagt ser bra ut några dagar, men mitt hår ser fort risigt ut då dom drar med kniv istället för rent med saxen klipper av stråna. Suck!! Jag vill heller inte ha en "spets" bak på ryggen, utan vill ha det mer rundat avklippt, men hon frågade aldrig å jag förstod inte att hon klippte upp det i spetsig V- format.
 
 
Ja, nu e det bara att låta det vara ett tag å klippa till det hos min egna frisör då jag är i Luleå. Luggen däremot vart jag nöjd med. Har läng tyckt att den varit trist, men nu blev jag nöjd av resultatet. Sen var jag en sväng på AF å hämtade lite papper ang massagen. besökte även ICA en sväng, å där blir man för det mesta ruinerad. Hade 120 kr i börsen å tänkte att det räcker nog, för det lilla jag köpte...hm, glöm det, 100 extra uppå de 120 jag hade.
 
Helt otroligt vad det är skillnad att handla i Arjeplog än i Luleå. Dubbel suck. Sen fick jag en faktura från ellos, som inte stämde, tyckte jag å ringde dom. Jag trodde jag skulle få 50% rabatt på en "valfri" vara, he, he...nädå, det gällde naturligtvis inte för det jag köpt, om jag läst det fiiiinstilta.
 
Så, antingen skicka tillbaka eller betala, J;a skit! Satt iaf på altan å njöt solen i 2 timmar, varmt å gott men ändå ingen värme i skuggan ännu. ½ meter snö kvar på backen, ifall ngn trodde vi fått vår el så.
Idag blir det en slappar dag igen, orkar bara inte ta tag i ngt, e lite läss på att vara så apatiskt uttråkad.




 
 
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0