Trötterdag

Igår var det en sån där seg dag, vädret utanför grått å regnigt. Vi var till svärfar å åt surströmming, vilket var sådär då min magkatarr just nu är uppåt väggarna. Jag åt en surströmmingsmacka på hårt bröd, i vanliga fall föredrar jag mjukt bröd, då jag då kan göra en god surströmminsrulle. Men det blev hårt pga mitt mjuka bröd hemma hade gått å blitt dåligt =( Jag tog även med räkor,ägg och avocado och gjorde mig även en sån smörgås för att vara snäll mot min mage. På kvällen drack jag en power (red bull lock I like) samt drack två koppar grönt te. Vi satt å såg en serie som gubben laddat ner, helt ok. Men när vi la oss så var jag inte trött, jag har vänt å vridit mig under hela natten å inte ens en liten slummer har hjärnan fått sig. Ögonen som stoppljus å inte en blund på hela natten. Vid 05.00 tänkte jag att jag skulle ge upp å kliva upp men det kändes inge vidare det heller, efter detta slumrade jag till, vaknade av gubbens hej då puss på morgonen 06.23 å sen att kissen Mango som varit ut en sväng kom in vid 07.12 å knuffade å buffade för att jag skulle kela å klia honom...suck. Svärfar skulle komma 10.00 å få håret klippt, så det var bara att kliva upp. Ögonen idag är TRÖTTA å ser väldigt trötta ut =( samt om sanningen ska fram, jag är DÖ trött. ska nog strunta i dagen, vädret är grått även idag så jag tror jag går å lägger mig en timme. Ska bara ut å hämta posten först. Och jag skickade iväg två ansökningar om jobb på fredag och faktiskt en idag oxå...pleas universum, GE mig ett JOBB, Nu helst. Jag kollade även idag på jobb som massör i teneriffa, skulle jag våga? men jag vet inte om jag har orken?? Men det skulle vara kul under 6 månader att prova på det.

ljus, värme, Kram å Hej!


Teneriffa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0