Kattnatt

Morrn! eller egentligen go f.m. Har sovit till 09.30 =) Väcktes av telefonen och min Mor som ville ha en adress. Varför sov jag så länge? jo, igår kastrerades Chanti och hon sov och sov till 23.00 Då la vi oss och hon ville sova intill mig för värmen, då hennes kroppstemp var lite låg efter op och sprutor. Så jag har varit jätterädd att jag skulle lägga mig på henne. Så jag har sovit jättedåligt el nästan ingenting för att hålla koll på henne, så hon mådde bra. Somnade framåt 05 snåret, därav lite längre sovmorgon. Känner mig helt slut idag, men gumman mår tack å lov bättre, även om hon inte är så förtjust i sin lilla dräkt. Visar bild senare. Men hon får ju inte slicka och röra sitt sår på 10 dagar så hon får vänja sig vid att vara påklädd, stackarn =) Mango tycker hon är konstig, så han t.om fräser åt henne. Stackars Chanti, känner sig nog lite udda just nu. Men, jag ger henne all min uppmärksamhet så hon ska må så bra det bara går. Idag verkar hon iaf inte ha ont, men ser lite förvirrad och kanske lite "seg" ut. Tankarna kanske går lite i slow motion, el nåt.
Dagens temp; -10 riktig blida ju, men vet inte om jag ska ut och gå idag, vill inte lämna Chanti. Mango tyckte dock det var skönt med blida, han stack ut direkt efter maten och har varit ute en timme snart.
Just d, fick mina nya glasögon igår, är riktigt nöjd. Sitter bra på näsan och jag ser bra med dom. testade ju tv tittande igår, kändes fantastiskt att slippa sitta stelt med huvudet för att kunna se bra.

Ljus, Värme, Kram & Hej



Chanti töstig i sin nya outfit =) söt va?


Dagen innan operation... e hon inte underbart fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0