systerns återkomst

Pratat med min syster som ÄNTLIGEN kommit hem igen efter sin thailandsresa. Hon har varit borta i 3 veckor, vilket var 2 för mkt, tycker jag. Men omställningen var häftig, från +27 till -4 & snö, hehe. Men hon hade schoppat sig fattig och mått gott =) Desvärre hade sonen som lånat hennes bil kysst ett rådjur, äch. Dumt att vara så närgången med skogens djur. Kostar pengar gör det oxå, då hon bara hade ½ försäkring. Stackars, stackars syster. Tur att hon varit på semester före det hände, så hon är utvilad och kan ta sig an alla vardagsproblem igen.
Jag har fått hem glasögonbågar, ska beställa ett par som jag kan ha då jag kör bil och ser tv utan det progresiva. Får så ont i huvudet av de progresiva då jag ser just tv el kör bil. Man måste hålla huvudet på ett visst sätt så man ser...hm, ja, lät ju aningen förvirrat. Men så e det. Svårigheten nu är ju att välja båge...suck!

Lite bilder...

Julfint hemma



Chanti min busiga älskling



Dricker och leker med vattnet...kuuuul, tycker chanti

Ljus, värme, kram & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0