Dags att börja




Idag är det kyligare igen, men ändå rätt normalt för årstiden. -15,8
Idag vaknade jag vid 08.30 och låg och myste med Tussan.

Klev sen upp och då kom även Mango och pratade lite, ville ha mat. Så det fick dom, å sen försvann dom till var sin mysplats för att sova igen.


Idag tänkte jag börja med en kickstart, för att komma igång med rätt kost och massor med motivation.
Jag började dagen med ett pass, sen spikmatta 30 min, å avslutade med en dusch. Nu ska jag laga lite soppa, och soppan ska jag så äta i 7 dagar.

Micke ska oxå äta den men han får lite annat då han jobbar, så att han orkar.

Till soppan ingår det ett schema på annat att äta upptill, som tex frukt å grönt.
Jag kommer att berätta hur det hela löper, förhoppningsvis dagligen.

tack å hej.

 

 

Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0