Härligt


Skönt att vara hemma hos gubben igen. Sov som en prinsessa inatt. Steg inte upp förrän ca 09.15 och gav 2 hungriga kissar lite mat, nöjda har dom åter gått å lagt sig =)
Gubben ringde, å medans vi pratade i telefon ringde mobilen. Det var ABF, nu börjar det rulla igång...underbart. Jag ska ha prova på yoga för PRO, så nu ska gamlingarna få röra sig lite, jättekul att dom vågar. Sen startar min yogaklass 4 februari och det var 10 intresserade, underbart. Så nu ska jag ta tid för att förbereda mig inför detta.
Det e så kul att det äntligen rör på sig och yogan får komma igång här i Arjeplog.
Nu är det dags för julen att packas ner i kartongerna igen, nya härliga tider stundar.

kram, tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0