I väntans tider...

Nä, inga barn el dyl på G, utan jag går här å väntar på att min son ska komma. Det har varit lite hit å dit med pengar å biljetter å det slutade idag med att en kompis helt plötsligt tyckte att hon kunde skjutsa hit son med kompis J. Så bra då. Men jag hade tagit mig fortare med min eu moppe än den tid dom tar på sig mellan Luleå-Arjeplog... Dom åkte från Luleå runt 13.00 om inte tidigare...iaf...NU är klockan redan 17.10 å ingen syns till ännu. Vad i hela friden tar så lång tid? Vi ska grilla bara dom kommer sig hit. Köttet e redo, vitlökssåsen och fetaoströran står redo å bara väntar på att bli uppätna i kylen. Ska även gå å göra klar salladen. Vi har även varit i stugan idag, vädret ngt kvavt men solen har varit framme. Jag har målat dörrarna på skåpet jag började måla om. Gubben oljade in bryggan å svärfar har satt igång att bygga trapp. Jag hoppas på en trevlig vecka med sonen. På fredag blir det att skjutsa honom till tåget från Luleå. Jag kontaktade min syster E och förvarnade om ankomst, kanske en grillkväll på kolonilotten innan vi åker till PDOL. :-)

Mer då det händer ngt!

Ljus, värme, Kram å Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0