mitt båt projekt i bilder

Ja, jag har haft ett litet båt projekt i stugan, å här kommer bildbevisen. Vart riktigt nöjd över resultatet även om ngn liten detalj fortfarande inte är helt klar. Vi är hemma från stugan, det blåste tyvärr så rysligt, så vi sökte oss hemåt. Vi har grillat på altanen idag, å jag hade lämnat skålarna köttet låg i på bordet, tänkte mig inte för. Ena skålen blåste ner på altanen (den var av plast) och oljan som var kvar i botten rann tyvärr ut. Så nu e jag på skitminus hos gubben, för oljan går inte att få bort. Jag får sitta i skamvrån resten av kvällen!! fy på mig.

HÄR e iaf mina båtbilder =)

Båten från början

 inuti, obehandlad

 Tjärat ½:a båten =)
Luktar gott - tjära!

 Nu e hela båten tjärad

Målade insidan i båten vit.



Har gjort en stenmur så den ska stå stadigt mot trädet



Japp, detta är "slutresultatet" för tillfället. Några detaljer kommer säkert att ändras. En del krukor bytas ut. Dom vackra blommorna kommer från Evas Konstiga kafé, rekommenderar varm ett besök dit om du ska köpa plantor eller fika i skön miljö!

Sol, värme, Kram å Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jädrans så fint! Vad du har varit flitig. Mkt bra blev det! kram/ Linda

2010-06-29 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0