en kortis

Är på väg till jobbet, eventuellt den sista dagen. Låg igårkväll å funderade, så jag ska försöka ta mod till mig å höra med chefen om ett förslag jag har. Jag hoppas vindarna, universum å goda vibrationer är med mig. Håll en tumme eller två.
 
Mitt förslag är nämligen att jag ska sluta på den nuvarande praktiken, men ändå fortsätta på stället. Jag har funderat å kommit fram till att jag ska erbjuda massage till de boende. Många har stödstrumper, lindade ben mm,mm och min tanke är att få igång cirkulationen i benen och beröring är ett bra sätt till välmående.
 
Så det är förslaget jag hoppas chefen ska nappa på. Har dock en jäkla huvudvärk idag igen, e såååå läss att ha ont i knoppen, det e botten! Berättar mer sen...tjingeling
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0