En dag till...

Då har vi kommit fram till Torsdag. Vi satt uppe länge igår och pratade, vilket jag tror även gubben uppskattade. Han fick berätta lite från förr.
 
En del vet jag ju redan, annat var nytt. Men det är väl ofta så, ibörjan av relationen berättar man och pratar om sig själv och den andre är intresserad och man sitter timvis, iaf jag å gubben och bara pratar.
 
Igår tog vi oss tid att sitta å prata, strunta i tv:n. Kändes riktigt bra, och tror ganska behövligt. En del spänningar lossnar, och idag känner jag mig relativt lugn och positiv.
 
Vaknade 04.00,05.30 och sen 08.10 då jag steg upp. Sover rätt lätt och vaknar ofta på morgonen, kikar på klockan för att ändå somna om igen.
 
Jag ska yoga, vilket hjälper mig att balansera insidan, sen är det dags att börja marinera kött och lite senare fixa salladen jag lovat göra för dagen. Så full rulle. Nu vaknade även gubben.

 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0