Exit -pleas



Ja, jag vill egentligen inte skriva ngt speciellt, för just nu är insidan i ett kaos. Mkt känslor som svallar, till å från vilket gör mig helt tom i huvudet. Det är som om allt ska passera samtidigt å dörrarna är för trånga. Insidan är i ett konstant spänt orosläge, sover jäkligt illa och har svårt att koncentrera mig.
 
Ena dagen tycks bra å nästa blir en katastrof. Det dyker upp "saker", eller kommer upp till ytan som gör att jag kastas omkull på insidan, saker jag inte trodde skulle slå mig i ansiktet, gör det gång på gång. Insidan är just nu så obalanserad att jag har hjärtklappning.
 
Vill inget hellre än få krypa ihop och bara vara och när jag vaknar upp är livet i balans igen...Fy fan, jag är arg, ledsen, virrig, frustrerad, sa jag ledsen om vart annat. ok lite lugnt emellanåt, nästan glad men då jag tror att nu är jag på rätt köl, åker jag uppåner igen som en jäkla karusell.
 
Glömde universum mig? Vad händer, är jag andra klassens idiot? Ingenting är sant längre, ord kastas och används som slit å släng. Dom ord jag trodde var speciella, betyder ingenting! Å betyder dom ingenting, har allt varit en ordvits och ett skämt fram tills nu?
 
Jag behöver lugn å trygghet inte ett kaos som får mig att tappa lusten till livet. Jag vill inte vara med längre, kan ngn släppa av mig så jag slipper vara här och nu? ja, jag vet ingenting...e väl det som e meningen, om det finns ngn mening överhuvudtaget.... Var e Ex it?

 antar att ingen finns....
 
 
 
 
 
Mer frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0