Var e våren då?

Snö,snö och snö...Är läss all denna snö å efter en lååååång vinter tycker jag att även vi i Arjeplog nu måste vara berättigad lite vår?? å sommar.... Visst, en del vår tecken finns, men det är MYCKET snö ännu.

 

Idag har barnen å gubben gett sig iväg å jag har gjort min yoga. ska sen ta min gröna algdrink (Michty green-en energikick) sen ut å gå min runda, försöker gå lite längre för var dag. Igår vart ju min dag lite uppåner så jag hann inte ut å gå =( men inget att gräma sig över nu. Här kommer lite bilder på "våren" i Arjeplog...

Sedan några dagar tillbaks har ett kanadagåspar och en knippar delat vaken ovanför Verkströmmen vid Kyrkholmsskolan i Arjeplog. Och Koltrasten är normalt inte den första fågel man träffar i Arjeplogs fjällvärld i slutet av april. Det är inte ens säkert att den påträffas i Arjeplog varje år, men det gör den nu.



Vägarna e iaf framme och så även min cyckel.

 

Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0