Måndag 29 nov

Idag fyller Louise år; GRATTIS, Igår fyllde Magnus år; GRATTIS!
Idag vaknade jag då gubben for till jobbet, Chanti ville leka och inte alls sova. Vi lekte ett litet tag trots att jag låg kvar i sängen =) sen lugnade hon sig och vips hade vi båda somnat om zzzzzz, vaknade igen 08.30 och steg upp efter en stunds mys med chanti. Yogade och sen lite frukost. Satte mig vid datorn för att kolla om jag fått några pengar, ja, det hade kommit. Tur! Betalade lite räkningar, kollade lite jobb...de som inte finns, suck! Gubben kom överaskande hem på lunch, ville jag skulle åka med till jobbet & hämta pickisen. Han åt sen for vi och jag tog hem pickisen. Ska ta tag i lite julgardiner idag, vart lite tajt om tid igår. Imorgon ska gubben till skeå och kommer hem onsdag e.m. Så jag å kissarna får vara själva.

ljus, värme, Kram & Hej!

Chanti slappar


Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh vilken söt katt!

2010-11-30 @ 19:14:30
URL: http://drmajk.blogg.se/
Postat av: Eva

Tack Vickan! Hon e så otroligt söt, men är inte så glad i att kela. Typiskt. En bestämd ung dam som bara kelar då hon vill. =) Kramiz

2010-12-01 @ 11:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0