söndags sol

Idag skiner solen utanför fönstret, men det är dock -18,5 grader kallt. Inatt ännu kallare. Helgen har gått i lugn lunk. Jag har haft ovanligt mkt mensvärk, vilket varit aningen jobbigt. Men igår rensade jag papper i flera timmar, har ju en tendens att samla på mig papper som lätt går att hiva i papperskorgen. Men när det blir jättemkt blir känslan aningen övermäktig. Dock tog jag tag i det igår och blir en fortsättning idag. Sonen hade en bra födelsedag och dom hade haft kul på sin utekväll. Sonen pappa skulle besöka honom lördag, vilket han gjort. Sonen fick en trisslott av honom i present. Men han vann iaf 100 kr på den...wow.
Det kanske blir en promenad idag, roligt att gå ut då solens bleka strålar ändå skiner, men det blir nog till att bylta på sig en aning. Såg på blogg.se framsida om lovikkaskon =) kanske ngt för oss som bor där kylan är. Tvivlar att den fungerar bra i snö/regn slask.

ljus, värme, Kram & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0