Tomtar på loftet

Kanske inte riktigt såå illa, men som jag skrev igår tog jag fram mina tomtar och tänkte att ni skulle få en bild av några av dessa. Idag sov jag sovmorgon, börjar nästan bli en vana...dvs en ovana att sova längre. Iaf for gubben till jobbet en timme tidigare idag dvs 05.20 så inte ens Chanti vaknade då han stack iväg med jobbet till skeå. Så, när hon vaknade var det tyst i huset och hon höll sig ovanligt lugn. dock väckte mango mig runt 08.00 med att peta med tassen på min mun =) de e ju för rara de små liven. Iaf så la han sig brevid mig så jag kliade honom en stund på magen å båda somnade om till 08.30 skönt. Sen upp å ge dom mat, släppa ut Mango och göra yoga pass. sen har jag hållt på att fixa å dona med gardiner, tvätt, kattsandsbyte, skurat toa och plockat ur och i diskmarskinen. samt åt lite lunch. Nu tog jag mest en paus för att dricka en kopp te och hålla er alla uppdaterade om dagen förehavanden =) Ev. kommer svärfar förbi, han vill bli klippt. Igår klippte jag även gubben som blivit relativt långhårig. I skeå skulle han även se på Hocky, jobbet hade ngt bås el nåt. Så han återvänder imorgon onsdag så det blir kvällsmys med enbart kissarna idag.

Ljus, värme, Kram & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0