slut på helgen

Söndagskväll och jag har satt mig här och skriver en stund. Ibland får man veta massa saker som man inte får tala om, vilket ibland kan kännas knepigt. Men jag får sätta undan tankarna och vetskapen i något fack under hemligt inuti hjärnförvaringen upp i hjärnkontoret. Helgen har varit lite småtråkig, men just nu känns livet allmänt småtråkigt. Jag får inget svar ang jobb och de svar jag fått var inte vad jag hoppats på. Lördag och hallowen, Oo vad kul, hände ingenting förutom att våra spelade hästar iaf sprang in på DD. Och det kom typ 4 barn och frågade -bus eller godis? och vi blev av med 4 guldtior för att glädja dom små liven. Annars var fredag-lördag och söndag relativt händelselösa. Idag söndag vaknade jag med huvudvärk, så halva dagen gick åt att ligga på rygg i vardagsrummet och försöka bli botad av de mediciner jag hade tillgängliga. Måste på apoteket och hämta ut lite värktabletter innan högkostnadskortet går över tiden. Vi var ut och handlade en kortis och gubben köpte mat åt sig på Frasses, själv köpte jag mig ett kycklinglår på konsum och gjorde sallad, men åt lite senare. Gubben har varit flitig idag, han hittade ett tips på internet som han använde. Han hängde tvålar i våra buskar, ska visst hålla älgarna borta? ja,ja vi får väl se om det verkar. Sen skottade han även snö. Vi spelade lite yatzy och jag vann 2 av 3 =) hihi. Idag när jag låg på rygg på soffan, hittade gubben Chanti i en blomkruka, sovandes. Jag sätter in en bild på detta. Kan man bli arg då hon är så himla söt? Idag blev det yoga först kl. 17.00 då jag hade huvudvärk halva dagen. Nu är det dags att krypa till säng brevid gubben, för han har redan lagt sig.

Ljus, värme, Kram och HEJ!


Chanti sovandes i blomkrukan =)



Söt med hårstyling =)

 

Vintrigt redan, taget idag 31 okt. grannens garage


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå bedårande hon är! Ser ju liiite trångt ut i krukan dock. Hoppas det vänder snart med jobb och att du känner dig mindre uttråkad snart :( Kram på dig!! /Linda

2010-11-01 @ 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0