Snipp, snapp & SNÖ

Japp, igårkväll började det att snöa!!! Urk, uch å Nääää, inte ännu, eller ever... så imorse var det 2 dm snö ute, otroligt jobbigt. suck! Jag åkte till Hotellet och masserade gäng nr 2 idag, så nu har jag masserat 12 st därborta och inte en aning om jag ska få betalt eller ej?? Har inte fått ta i ägaren på hela veckan, suck igen! Det var tungt att massera 7 st på raken, men det gick ändå förvånansvärt bra, trots att jag är "otränad" när jag inte masserat på länge, iaf inte så många på en å samma dag. Men, hoppas iaf att det ska ge ngt. Min älsklingskisse Chanti är busig och livlig. Hon tyckte snöflingorna var roliga och ramlade nästan från fönsterbrädan i jakt på dom, när de blåste mot fönstret. Känns lite jobbigt att åka från familjen igen, men längtar ändå till helgens yoga kurs. Ska bli jättekul.

Ljus, värm, kram & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0