pirrigt

Idag har jag varit på jobb intervjuv uppe på ett av hotellen här i Arjeplog. Jag fick känslan av att det gick bra. Ska få visa yoga och massage åt en grupp söndag den 26/9. spännande. Utifrån hur då detta går ska vi ha ett "snack" igen. Idag har solen visat sig, så inga klagomål på vädret. Chanti har nog en inbyggd lite väckarklocka, för varje morgon vaknar hon 05.30, kan skilja på 5 min hit eller dit. Imorse somnade hon dock om efter 40 min tills gubben kom in och skulle säga hej då runt 06.20, då vaknar den vita lilla sockertoppen, å nu var det full rulle igen. Så idag bidde det ingen timmes vila. Så upp och yoga, och det tycker hon är rätt roligt. Hon busar med mitt hår (flätorna) ska vara intill mig då jag under detta program/pass klappar, så jag får vara rädd att hon gör illa sig. =) I morse fick jag även ett mail ang en ragdollkisse, och hon ville bara ha 2500 för denna. Suck! Men, men. Är man förälskad i sin kisse så är man. Chanti är iof döv, vilket är enormt tråkigt, just för att jag älskar ju att prata med mina djur. Men vi håller på att lära oss förstå varandra ändå, utan ord och ljud. Jag har dock fått ta till lite mer drastiska åtgärder nu, en vattenduch vid blomster grävning =) Chanti gillar att vara i blomkrukorna, å det blir en hel del jord på jolvet och överallt. Så en lite blöt duch får bli ett nej. Hon börjar nog förstå detta nu.

ljus,värme, kram och Hej!

Lilla musfångaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0