En visdomstand

Min son har lidigt av huvudvärk under en vecka, samt tanvärk i sin visdomstand som inte ännu kommit upp, men gärna ville spricka upp. Så jag fick tjata honom till tandläkaren och idag skedde det. Han fick visdomstanden som bråkat med honom uttagen. Pratade nyss med honom och han var lättad. Skönt att det är bortgjort. Även tandläkaren var bra, vilket är ett väldigt bra betyg då det kommer från min tandläkarrädda son, trots sina 24 år.

Idag är det arbetsdag, började 07.30 imorse, vilket innebar att jag ingen yoga gjorde. Blir stressigt då jag är van att börja 08.00 att stiga upp en ½ tim tidigare, så jag ska yoga hemma då jag slutat yobba idag.

Gubben har semester i veckan, ingen hemma idag då jag är hem på rast. Så Chanti var ändå glad att se sin matte.

Ljus, värme, Kram & Tjingeling

Visdomstand.... Nu utdragen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0