Nu våras det, här oxå

Ännu en vardag på jobbet, men ändå inte. Idag går jag emellan avd då vi har lite barn så slår vi ihop avd för att barnen ska kunna leka tillsammans. Det är lungt och skönt och solen värmer idag, då vi slipper blåsten.

Chefen har varit på arbetsplatsen och förtydligat om hälsa... Vad det ger, vet jag ej. Vi ska dock inte starta förrän andra veckan i Maj, med start på gubbens födelsedag den 9:e maj med yoga. Prova endast två veckor & sen ngn typ av utvärdering... suck

Allt är bokat till den 7-8 maj på Piteå havsbad. Hade hoppats att min släkt ev kunnat tänka sig komma, men så verkar det tyvärr inte bli. Det är egentligen inte förvånande, för det är nog svårt att få ngt gjort tillsammans om ngn i familjen fyller år... så varför skulle det vara annorlunda nu. Men jag chansade, & trodde nog ändå inte att ngn skulle hoppa på idén om att ha en weekend på piteå havsbad. Har nämligen föreslagit det förr, men antar att jag är ensam om att tycka att det är både billigt och kul att vara där. Jag hoppas gubbens son kim kommer som han lovat, men litar inte på det förrän jag ser det =)

Idag ska vi till svärfar, jag ska klippa hans hår, gubben ladda ner bilder från hans kina resa på en usb port. Sen skulle svärfar bjuda på pizza. Skönt, slipper jag fundera på middagsmat idag.

Ljus, värme, Kram & tjingeling



Reiko på isen utanför stugan, busade å hämtade pinnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0