Solen går så sakta neråt

Dagen har runnit iväg. Vi har grillat och idag blev det potatisgratäng, innehållande potatis, lök, zuzzini, morötter och matgrädde/mjölk. Den blev god. Till blev det fläskfilé till gubben Å sonen hans vägrade äta alls, han ville på Frasses. Suck! Dagens ungdomar. Ja, gubben har ju svårt att säga nej, så visst fick han pengar till Frasses, trots att gubben kommit på honom att röka? Ja, vad vet jag? Är ju bara sambo.
Själv åt jag gårdagens kyckling och jag gjorde sallad till maten.

Pratat med sonen och hans flickvän. Tycker att dom borde tänka på mina barnbarns känslor den dag dom ska skaffa barn å flytta upp till norrland...Borde vara allas föräldras privilegium, att få ha barnbarn nära.

Nu tv...antar jag.

Ljus, värme, kram & Tjingeling

Dagens tänkvärt:
Kom ihåg att ibland kan tystnaden vara det bästa svaret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0