Tiden tickar

Imorgon jobbar jag halvdag men hoppas komma iväg så snart jag är klar efter lunch. Men vi har massor av barn så det kan bli knivigt. suck! Hade varit skönt att komma iväg i någorlunda hyfsad tid. Just det , jag åker till kusten/Luleå för att hämta son och hinna säga God Jul åt min mor =) Å förhoppningsvis lite släkt om de orkar titta förbi. Min tid är knapp så jag hinner inte själv åka runt å hälsa på.

Men kommer ingen så ska vi iaf julfika på kvällen, lite glögg och kanske en yatzy tillsammans innan vi sen på fredag ska hinna handla julmat så jag oxå får lite julgott.


Numera finns även julskinka på veg vis =) dvs utan rumpan. Innehåller sojaprotein, sojasås, sojaolja och kryddor. Inte illa.
Men jag brukar puzzla ihop ett ganska tillfredställande veg ich julbord åt mig med det jag tycker e gott.
Så ät med måtta och må väl.



Höres igen efter Julafton skulle jag tro.

GOD JUL Till er alla! Är dålig på att få iväg Julkort i tid om de alls kommer sig iväg =)
Ge de dina en extra julkram och var rädd om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0