idrott

12. Favoritidrott... Ja, då är ju frågan om det menas med vad jag utövar eller vad jag ser på? Helst tittar jag inte alls på idrott, tycker det är tråkigt och inte ett dugg inspirerande. Att utöva, vet jag ju inte om yogan riktigt faller under idrott? Men jag utöver gärna varirande sporter med varierande resultat. Så tyvärr kan jag inte beskriva någon idrott som jag har som favorit. Tycker mkt om gympa till musik, vattengympa med bra ledare, innebandy är kul, budo är ngt jag pysslat med och är oxå en rolig idrott att utöva.

Lunchen på jobbet idag var potatisgratäng och för mig en veg. biff, dock relativt smaklöst.

Solen skiner, tempen idag var -29 imorse men har blivit varmare och ligger nu på -19.

Sol, värme, kram & Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0