The list most go on

Dagens ämne på listan; 10. Då mår jag som bäst!
Jag mår som bäst när livet, kropp och själ i gemenskap med relationer flyter och är i balans, vilket inte alltid är helt lätt. Men när dagen börjar bra och nattvilan varit fullkomlig, dagen består av näringsrik och god mat, träningen fungerar och meditationen hittar ner i djupet, sambon är på bra humör och kissarna leker. Då mår jag bra.
Även att sonen och mina övriga nära har det bra.

Hem på Lunch. Natten bestod av en relativt dålig natt med lite sömn. Så hela jag känner mig ngt ur form.

kväll:Känner mig väldigt trött och håglös, när jag nu slutat jobba för dagen.

Ljus, värme, kram & tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0