Rolig helg!

Hejsan, efter ett par dagar har jag nu landat hos systerdotter och fördriver tiden framför datorn innan jag kör å hämtar mor hos syster på hertsön. det är bara bra med mor, vilket känns otroligt skönt. Åkte till henne onsdag, och då var hon förståss lite trött efter sjukhuset, men allt verkade bra. Torsdag åkte jag vidare till jobbsökarafton på nordkalotten där det var "speed dejting" med person från Piteå Havsbad group ca 10 st. Gott möte med många nya kontakter. trevligt och hoppas det ger något. sen till syster A-S som jag sov över hos. Fredag behandling hos Maria, på din egen stund, som var suverän som vanligt. Gick därifrån som en "ny" människa. rekommenderas. Mötte mor och vi shoppade lite, på väg till bilen så skulle vi överasska mor, pga syster åsa kom från Halmstad. Och överasskad blev hon, samt strålande glad. Så vi tre åkte sen till G-stad för att kolla på lägenhet, den var dock en besvikelse. Men mor skulle kunna tänka sig att flytta till Gammelstad till sommaren. sen till A-S och därefter vidare till syster E som ännu inte visste att syster Åsa kommit, överasska henne, äta lite hämtmat och vi hade en trevlig kväll. Sov återigen hos A-S dock utan sömnresultat. Inte pigg på Lördag vaknade jag till värsta snöfallet utanför fönstret. Till stan, plocka upp syster E å Mor som sovit där, shopping å sen och Gratta 30 åringen som inte heller visste att moster Å samt kusin Joakim var i stan. smörgåstårta, mums, paket och nöjd jubilar och efter en så där 2 tim bröt vi upp och sen återförenades hos syster E igen, spelade yatzy lite dans till den lilla cd spelaren, skratt och fotografering innan jag sen styrde bilen hit med Linda och vi la oss, å jag har iaf sovit lite grann. Idag hemfärd, ska strax hämta Mor för vi ska handla mat, köra henne till Gunnarsbyn och sen styr jag hemåt igen. Saknar dom där hemma, å hoppas dom saknat mig med. Får väl se =)

ljus, värme, kram å Tjingeling nu är det 35 mil bilfärd... jihaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0