Sjukhus?

Inatt runt 02 ringde Carina ang min mor som är på sunderby sjukhus. Dom hade inte lagt in henne då, och carina visste inte mkt mer än att skiktröntgen inte visat något. Så hon väntade på att få ta ett ryggmärgsprov...hua. Men idag har jag ännu inget hört, känner oron växa sig starkare. Ska ju till Luleå på Torsdag, men om mor inte är inlagd på sjukhuset kanske jag ändå åker redan idag, men måste först vänta för att få veta. Dags att packa ner lite kläder och kanske slänga sig i duschen, blev inte så mkt sova inatt. Steg upp 08.15 efter att min syster väckt mig, även hon orolig. Gjorde min yoga och bad till universum om att min mor ska återfå hälsan. Allt annat blir lite avlägset då ens älskade mamma blir "sjuk", och så plötsligt. Hon är snart 79 men har varit pigg och relativt klar, ingen demens att prata om, ngt glömsk emellanåt. Jag tror man (dvs jag) har hopp om att hon är lite odödlig, vilket gör ens att man inser att så inte är fallet. Även min mor kan bli sjuk. Jag väntar på besked.

Ljus, värme, kram & hej så länge.

Mor lilla mor, vem är väl som du? ingen i hela värden.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh nej... Hoppas verkligen hon kommer må bättre. Du måste berätta så fort du vet hur det är med henne :(

Hoppas på det bästa. Kramar Vickan. Älskar dig faster

2011-01-27 @ 00:21:53
URL: http://drmajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0