Katt gård, lösaktig

Jag sitter å funderar om Katt "gårdar" till min katt, så att hon kan vara "LÖS" ute. Just nu går hon i koppel, men jag skulle behöva en kattgård för henne. När man städar och vädrar inomhus, behöver hon en lugn å skön plats att kunna sitta ute på/i och titta på fåglarna å jaga flugorna =)

Försökte hitta ute på nätet, fick där en del tips som jag ska följa.

Fördelen hade varit en större bur som var flyttbar, men ändå så att hon inte kände sig så instängd. Kanske sätta hjul på? Har ni tips å bra idéer så skriv gärna en kommentar.


Kanske ngt sånt här??? Nu var ju inte detta på hjul, men kanske om man halverar det?



Å jag kanske skulle köpt en cyckelkorg så hon får följa på cykeltur... eller är jag överdriven då mån tro?


Fick en fin bild på Sally av svärfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0