måsten?

Vaknade 02.45 av att gubbens son Pontus kom hem efter fisket. Jag ser dock aldrig någon fisk, trots att han fiskat hela veckan?? hm. Sen vaknade jag runt 05.30 med en otäck huvudvärk, men vände på mig å hoppades att den skulle ge med sig...icke. 06.30 tseg jag upp och tog en migrän tablett, en dryg halvtimme senare kom illamåendet iaf, så en ny tablett hämtade jag. Somnade och blev väckt ca 09... av syster Å som ville att jag skulle lämna in travet idag...mmmm, det löser sig å vi la på. somnade om och vaknade av sms 11.00 av sambo som var i stugan.

Steg upp 11.15 idag och kropp & knopp känns otroligt tung och seg. vädret är grått utanför, tack å lov. Ja, idag ska jag städa...hela huset behöver sig en genomgång. Hoppades att sambon vill hjälpa till men han vill påbörja målning av grillkåtan. Så jag får städa ensam... Han var dock hem en sväng å tog sin medicin å jag kunde åka och spela på DD som jag lovat syster.

Jag var in å handlade oxå, då det nästan var tomt i kylen. När jag jobbar heltid, hoppas jag ju att sambon kunde sköta den biten. Han hatar dock att handla, men. Han var dock å köpte oss en ny rullgardin till sovrummet, då persiennen gått sönder å Chanti är som tokig och stå där och "bläddra" på natten. Vilket låter en hel del. Inatt lämnade jag en lite glugg, då nya rullgardinen var uppsatt av gubben, så att hon iaf kunde sitta på sovrums bläcket å titta ut. Inget liv utan lungt å skönt inatt.

Nä, nu ska här plockas å fejas lite grann utifrån mitt mående...som dock är lite ur balans. Stress, spänningar och trötthet ilar runt i mitt system. Önskar att jag fick en helt engen vecka med återhämtning.

Mor ska ha auktion om 1 vecka, den 9 Juli. Jag har lovat komma, men insåg att jag jobbar ju två veckor till innan min sem. Får se om det går att lösa att ta en sem dag frdag den 8:e, så jag kan åka dit... Hmmm.

Ljus, värme, Kram & Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0