Njutigt

Idag var det bara så underbart i stugan...grymt mysigt. Robert åkte iväg på fisketur, tyvärr inte så många fiskar på kroken. Men vi ska dit imorgon oxå om vädret tillåter. Jag och gubben har målat altanräcket, så nu är det klart =) skönt. Vi grillade kött och kyckling och stekte potatis. Gott! Sen diskade jag och gubben och sonen spelade lite dart, gubben vann. Sen kom svärfar å drack lite kaffe å tog en kaka, surrade en stund. Jag tog oxå ett spel dart med sonen å då vann sonen...på håret =) vi var väldigt lika. Jag förlorar ju oftast mot gubben, så det var kul att ha en motståndare som inte var lika duktig som gubben, men han vann ju över mig.

Dagens bilder



Förmiddag: En kopp te med Chanti ute på altan



Sonen var tvungen att ösa ur vattnet från båten innan fiskefärden kund starta



Å öser....



Färdigmålad altan...skönt



Vår nya fina solstol



Tillbaka från fisketuren



Min fina son, som jag älskar så mycket. Glad att ha honom hemma =)



Spelar Dart i stugan



Chanti när vi kommit hem, glad å busig liten ulltott

...Nu lite Morden i midsommer på tv i tvsoffan med sonen, gubben börjar jobba imorgon. den stackarn =) men han har ju varit ledig i 4½ vecka. men det är 1 veckas jobb, sen ledig igen en vecka...så synd om honom...neee =)


Ljus, värme, Kram & Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan,

sökte efter en fin solstol på nätet och hamnade på din sida. Tycker er solstol, som du har med på en bild "vår nya fina solstol" är fantastiskt fin! Jag undrar vart ni har köpt den?

Mvh

Jenny

2012-05-06 @ 21:56:02
Postat av: YoginisEva

Hej Jenny!

Vi köpte denna på Jysk, har jag för mig. Lycka till!

2012-05-07 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0