Å... Happy birthday to me...

Japp, idag är jag född... för sisådär en hel massa år sedan, föddes jag på Luleå BB. Kom till världen med rätt mycket mörkt/svart hår å vägde väl som man bör då man e färdig bebis.

Idag har jag jobbat 7.15-13.00 tog e.m komp, för att känna mig lite extra värd att få lite ledigt då jag nu fyller år. På jobbet var dom väldigt snälla idag. Sjöng för mig på samlingen =) tre barn å min kollega sjöng. Vi var lite barn idag. Sen fick jag en ros av mina två kollegor på polstjärnan, dels för att jag fyllde år och dels för att jag lämnar polstjärnan å flyttar till hösten över till avd. galaxen.

Avslutade dagen med att ge massage åt en av mina kollegor på just galaxen, och av henne fick jag en flaska hemgjord saft i en jättefin flaska =) så snällt! Av övriga kollegor fick jag ett grattis på födelsedagen (hälsning)

Av mina två systrar i Luleå har jag fått grattiskort och så även av min systerdotter Linda. Som jag tackar så mkt för. Men tror min Mor har slutat komma ihåg min födelsedag? Det är tredje året som jag inte fått kort på min dag, vilket hon faktiskt brukar vara så noga med? Men tror att hon på ngt sätt är så focuserad över att min bror fyller år på midsommar. Han å sambo ska då komma upp å ska hälsa på.

Idag har det varit halvbra väder, men nu spricker faktiskt solen fram.

Gubben tyckte att vi kunde ju åka till Arvidsjaur å handla ngt åt mig på födelsedagen. Å det kan ju bli trevligt.
Han tyckte han hade så koll, men igår upptäckte han att det var redan idag jag fyllde år, helt plötsligt...
=) ja,ja...inte lätt, han har ju fyllt 50 iår.

Ljus, värme, kram Å Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Vickan

Grattis faster <3

Hoppas du hade en mysig dag. Ville även säga att designen och allt är klart till dig så det är bara att skicka dina inloggningsuppgifter till mig så sätter jag in den :)

Kram.

2011-06-18 @ 01:46:50
URL: http://drmajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0