Återvänt 6/6

Halloooo alla som eventuellt tittar in hos mig. Nu är jag åter hemma i Arjeplog igen, tyvärr mkt trött, så jag ville egentligen bara meddela att jag är hemma å uppdateringar kommer väl, när tid finns. Imorgon är det jobb och sen avslutning inför sommaren med förskolan, onsdag då är det områdesmöte och torsdag besök hos en kund som ska få massage =) Vilket jag verkligen hoppas kan ge lite ringar på vattnet.
Som ni kan läsa e det lite mkt nu, men hoppas kunna berätta om min fantstiska (jobbiga) men givande utbildningsdagar så snart jag kan.

En bild visar jag av vägen till Virisen. Kan berätta kort att jag mötte två flockar med renar och en stor älg stod vid sidan av vägen... men ingen så tätt att det tog i bilen iaf.

Å faktiskt...GPS är inte ett hjälpmedel för att hitta, utan enbart ett irritationsmoment som inte fungerar. SUCK!






Renarna



Kraftverket jag körde över

Ljus värme Kram å Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0