dammråttor mm

Idag e det då onsdag, och på fredag fyller jag år. Inget jämnt eller så. Jag vet att jag inte ska förvänta mig ngt från gubben, men hoppas han tog fasta på dom tips han fick av mig till present. Jag har ännu inte gjort ngn tattuering som jag skulle få göra, vilket var fjolårets postit present"kort"... Men har väl egentligen inte kunnat bestämma mig om motiv.

Jag ska kolla om jag får sluta lite tidigare på fredag, kanske baka ngt. Om ingen kommer så vet jag iaf att svärfar kommer å fikar, han gillar det. Jag har ju redan fått min present av honom, i måndags. Fick en dammsugare, väldigt praktiskt å jag önskade mig en.

Idag har jag haft 4 på massage, igår 3, så det rullar på. Lustigt, för jag hade inte tänkt syssla så mkt med massage, efter att jag la ner min egen firma. Men nu har jag hållit på några veckor, och visst. Det är slitsamt, men lite roligt oxå.

Nu dags att återvända till jobbet. Vaknade dock av huvudvärk i morse, och jag tror detta beror på att jag står lite fel då jag masserar. Vilket gör att rygg och nacke tar lite extra stryk.



Min fina dammsugare =)

Ljus, värme, kram å Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0