MIDSOMMAR BESTYR

Citatet

”Det vi uppnår i vår inre

värld kommer att förändra

vår yttre verklighet”

Plutarchos

Idag är det onsdag! Sommaren står en bit bort och avaktar, vill inte riktigt värma oss ännu med solens strålar, undrar varför? Vädrets gråa har ett fast grepp om himlen och regnmolnen sveper över oss likt mörka skuggor för att släppa ner ett skyfall. -Jag vill ha sol, lagom skön å härlig värme, det ger oss skratt och glädje i vårt bröst.
Snälla, snälla himlen & universum, låt sommaren komma med värmen

En sommarsång till midsommar....

Musik; den blomstertid nu kommer...

Den badstrandstid nu kommer!

Den badstrandstid nu kommer, när magen känns för stor
Då hela kroppen sväller, och celluiter gror
Och alla våra former, lyfts fram i solens ljus
Nej standen verkar boring, vi stannar innomhus

Det krav som jag nu ställer, förstör min ledighet
Vi sitter här å gnäller, fy tusan jag é fet
Fast vem vill motionera, när man kan sitta still
Nej låt oss revoltera
Vi tar en pilsner till!
/Förbättrad av Eva


Idag steg jag upp 06.15 och det kändes segt. Men jag gjorde min meditation och nu är det brått, ska å jobba. Sen packa husbil och bädda den. Gubben jobbar över ikväll så jag får försöka hinna allt jag kan. Lovade Mor att göra två st pajer idag att ta med, hua...stressigt idag. Nu jobb 07.30-16.00 Tjingeling... å hinner jag inte uppdatera mer...så

GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLA




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas du får en supermysig midsommar och bra väder! Kram <3

2011-06-22 @ 21:23:29
URL: http://alexandrabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0