Var hittar jag Indian skjortan?

Var trött imorse, är väl den tiden då man börjar ställa in sig på semester...kanske?
Jag snozade iaf telefonen tre ggr innan jag steg upp, fick därför stressa lite. Jag gjorde en kort yoga å min meditation, frukost å sen iväg.

Gubben är hemma och från sjukdom har han nu gått över till semester istället. Han hade klippt halva (drygt) gräsmattan idag. Imorgon ska han å svärfar sätta taket på grillkåtan på plats. Svärfar har jobbat hårt och fått grillkojan på plats, fått upp väggar och höjt kojan lite grann. Blir superbra, hoppas jag.

Själv kom jag hem, gjorde en lätt middag med grillkorv/bröd och fil. Själv åt jag en ½ chiabatta, ägg och avocadomacka med fil. Gubbens son P ska bo med oss i veckan, så han kom oxå å åt. Han sommarjobbar på gubbens arbetsplats. Så för att komma upp då han mamma är på sem får han bo hos oss några dagar.

Efter middagen satte jag igång att plantera blommorna jag köpt då jag var till Evas konstiga kafé i Sunderbyn, Luleå. När vi var på väg till Mor över midsommar. Det blev 3 blomlådor, tre större krukor med blandade blommor och tre ensamma blommor, en på trappan, en på välkommen skylden och den sista på väggen. Restan av blommorna ska till stugan =)

Efter planteringen blev det en skön dusch och vi fick besök av svärfar å grannen var oxå tillfälligt förbi en stund å kelade med Chanti då hon var ute med oss. Svärfar ska flytta till lägenhet den 1 sept, då ska gubben få överta hans hus. Så då blir det flytt. Mor flyttar oxå till lägenhet i september, mkt flytt den månaden.

Ljus, värme, Kram & Tjingeling



Efterlysning! Är det någon som vet vart man kan köpa skjortor med detta tryck, eller ngt liknande?
Hör gärna av er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0