a, katterna löser hår tid...

Min plufsiga pälsklädda lilla chanti är snart naken, hon löser massor, tjogvis med sitt vita hår som fastnar på precis allt. Mango tappar även han, men hans hår syns inte lika mkt som chantis...som mer eller mindre tagit över hela huset med sitt hårande. I helgen försökte jag med hjälp ta bort tuvor från hennes päls, men husse var så nervös att göra illa henne så det gick inte. Han kunde inte hålla henne heller, för hon ålade sig och vart hispig i hans famn. Dom får nog ha lite chanti - husse tid med kelning tror jag.

Är på jobbet och försöker där få ngn ordning på själva kartläggningen av hälsan på jobbet, inte helt lätt att få ihop material. Sen känner jag av vibrationerna av missnöje från kollegorna, över den tid som är satt på hälsan. hela två dagar sammanlagt i veckan...hm.

idag är det konstigt väder, sol, snöblandat och blåst om vartannat. suck.
men, våren ska väl dyka upp, så snön behöver väl bearbetas.

Svärfar köpte mig ingen kamera från Kina, det var en mkt stor besvikelse =( Snyft.

ljus, värme, kram & tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0