att unna eller missunna

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..: God mat och ev lite god choklad, 70%:ig gärna med nötter i. Jag är galet glad i mörk choklad och nötter ihop. Och även var för sig =)

jobbar på små avd idag, det är roligt med variation, men är inte lika trevlig personal där. Tyvärr =(
Men mkt pyr tydligen under ytan, missnöjje med löner mm, den får men inte den andra skvaller. Sånt tycker jag är mkt tråkigt. Sån liten arbetsplats borde man kunna vara sams på, men det finns alltid någon/några missnöjda vad som än sker. Dom har bara bestämt sig för att livet nog är lite mer orättvist för dom. =(

Sol och fint väder idag -5 grader ute, å jag får sluta kl: 5.00 idag, Hurra =))

Ljus, värme, Kram & Hej!



Älskar solen och naturen, å det e så vackert nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0