utbildning

Till sommaren ska jag gå level 2. Medveten komunikation (Yoga)
Kursen handlar om; Som lärare har vi en landhöjning och att penetrera genom en medveten kommunikation. Upplev mästerskap i kraft av ordet. Denna särskilda modul hanterar vår projektion och effektivitet, utforskning av de grundläggande begreppen bakom medveten kommunikation.
Jag längtar. Men dessa utbildningar kostar en hel del. Så jag får se vad jag hinner skrapa ihop i penning väg.

Idag skiner solen utanför fönstret och jag är hemma på lunch. Vi har varit ute hela f.m vilket känns toppen såna här dagar.

Övrigt kommer antagligen inte dagen innehålla så mkt mer spännande än middag och tv innan kvällen.

Ljus, värme, Kram & Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0