Åååå vilken sötnos

Var iväg å handlade, samt lämnade in tipset idag. Köpte då pité tidningen å hittade där en annons på en söt blandrastik. Just en sån där go lite hund som jag gärna skulle kunna tänka mig själv att ta om inte gubben var så avig mot hundar. Iaf, då tänkte jag att detta måste ju vara den ultimata lilla hunden för min syster. Så jag messade syrran, men hon var då så stressad att hon inte visste om hon ville eller inte ville ha hund längre.
Iaf så kan man hitta annonsen på Piteåtidningen Lokus.

Sällskaps tik 1 1/5 år .Jätte fin hund med goda egenskaper,,Bra i psyket. lätt lärd.,följer med på allt.Jag säljer henne ,för jag har inte den tid hon förtjänar.Det krävs pälsvård på henne så som bad och kammning, Men löser inte hår.Pengarna är inte det viktigaste men däremot hemmet..Det ska finnas kärlek och tid till henne.Ring eller maila till mej om funderingar eller vad du/ni har att erbjuda henne



Hon har ett mkt tilltalande utseende, som jag bara älskar. Åååå, vad jag skulle vilja ha denna lilla fröken. snyft

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååååå vilken liten raring!!! Synd mamma ej kan bestämma sig på den punkten. Kraaam!

2011-05-28 @ 16:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0