No.4 the list

Finns det några platser, länder sevärdheter som du skulle vilja besöka?

Ja, Island och Indien. Men jag är lite osäker på Indien, då jag vet att jag är lite mer van vid hemmakoftan än att bege mig utomlands.
Så Island är jag iaf 100 på att jag verkligen vill besöka. Skottland och London är nog oxå på önskelistan.
Sverige har jag ju besökt de flesta ställerna på, dock finns det ju kvar osedda sevärdheter även i vårt vackra land.

Idag fick jag veta av chefen att det återigen kan bli förändring för min del... men det lät ok. Så då får jag avvakta och se vad som kommer upp ur rockärmen =)

Har haft samiska idag, så jag har varit ytterst lite i barngruppen. på e.m hade jag massage och skrev ut protokollet för samiska planeringen idag.

Middag...oj,oj...hemligt recept idag. =)

Imorrn, heldag med yoga på kvällen. Och yogagympa med 4 åringarna på f.m

Fick ett bra besked gällande syrran, då det inte var så illa som vi befarade. Skönt. Nu håller jag tummarna för L som ska operera benet sitt idag. LYCKA TILL stumpan. Tänker på henne/dig om du läser.

Tänkvärt
Den som saknar ett leende bör inte öppna en butik – kinesiskt ordspråk



Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0