Inrigning

På väg till jobbet. klockan ringer strax för att cykla iväg...
Ska till kusten i helgen, leta upp några starka män för att få hjälp att bära lite grejjer som sonen ska få.
Det är både fysiskt och penningmässigt dyrt att få tillbaka sonen till Norr, då han kommer utan möbler. Men det mesta verkar ha fixat sig nu =) även om hans Mor får känna sviterna nu, så får han betala tillbaka eftersom. Men med den lilla ersättning han har lär det ta en himla massa tid. Men...vem har brått? bara han kommer... =)
 
Känns att man är tillbaka på jobbet, är helt slut på kvällarna och magen är åter i olag pga maten som serveras på förskolan. Den är verkligen inte bra. Men, men.
Jag skulle ju kunna ha mat med mig till jobbet, men då ska det finnas tid att gå ifrån och värma denna, vilket det inte finns då det är lunch för barnen, och det är ju då vi äter, fröknar och barn s.k pedagogisk lunch.
 
Annars letar jag på nätet efter en bra bil åt Mor, då hennes gått sönder och inte verkar gå att laga.
 
 
Någon gång kanske jag har råd att köpa mig en egen bil...hehe
 
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0