Ant´s

Äntligen är färgen på huset, klart...dvs nu slipper jag målarpenseln på huset mer iår...hoppas jag!
Idag har vi varit flitiga som myror. Vi steg upp tidigt och var till stugan en sväng, röjde lite gräs och jag krattade. sen hem å skura altan och utemöbler, och städade till efter allt som stått där, nu blev det fint.
 
Var och handlade för att förhoppningsvis åka till stugan imorgon.
 
Vi har tittat serie på Tv. Hell on Wheels. Tror jag den hette, jättebra.
 

Serien utspelar sig år 1865 under vilda västerns storhetstid. Efter det amerikanska inbördes kriget
och i efterdyningarna av avskaffandet av slaveriet bestämmer sig Cullen Bohannon, en före detta

Sydstadssoldat för att hämnas på den (de) nordstadssoldat (er) som våldtagit och mördat hans fru. För att lyckas med sitt mål måste han resa längs och därmed också börja arbeta på den järnvägen, som är under uppbyggnad. Människorna som jobbar med järnvägen flyttar efter allt eftersom spåret byggs på, och bildar därmed en sorts mobil stad kallad "Hell on Wheels" av invånarna själva. Bland arbetare, spelare, prostituerade och kriminella börjar sökandet efter hämnd...

 

Tuff, hänsynslös, snygg och dricker en hel massa konjak hela tiden =)

 

Har bara en systerdotter gumman! älskar dig!

 

 

Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0