På G...

Tagit 2 dagar semester och tar mig ner till kusten för att träffa brorsdotter med sin sambo.
 
Har packat ner lite kläder, sambon har varit gullig å tankat bilen, men jag böhöver pumpa i lite luft i däcken. Så det ska jag strax iväg och göra nu.
 
Mor skulle till läkaren idag, så jag ska ta och följa med henne, och få någon rätsida på hennes krämpor.
Ibland kan det ju kännas skönt med stöd, för hon är inte så bra på att trycka på själv ang vilka behov hon har.
 
Idag regnar det? Det sa dom inget om på väderleken igår, typiskt. Igår hade vi faktiskt sol hela dagen (alltid tacksam för det lilla) Men värmen är inte riktigt här ännu.
 
Sonen pep och ville göra en deal idag =) Om han reducerade mkt av sina kläder inför flytt, fick han köpa en jacka då? Så jag svarade att han fick reducera kläder ändå, men ok han fick en ny jacka om det kunde sporra. Jag hoppas den inte är för lik den andra jackan som han ville ha för typ 1,5 månad sedan. =)
 
Så, alla ni därute...
 
Nu bloggas det inte på några dagar.
 
 
 
Brorson Marcus lilla kille, Milo (döptes i helgen som var)
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0