minus Nyheter i blogg

Blogg.se har ju gjort om sidan, antagligen för att förbättra. Jag tycker dock inte om det. Översikten blir gryllig, dvs förr var det lätt att se alla funktioner, men nu är det irriterande. Suck!
Tyvärr är jag av åsikten att sidan var "bättre förr"
 
Men idag tror jag allt ska ändras bara för att ändras. Statestikkurvan är otroligt överarbetad, istället för den lätt överskådliga som var innan, den tyckte jag om. =( nä, inge kul!
 
Igår målades det på huset, Oooo så fint det blir. De blå knutarna till den ljus grå färgen passar perfekt. Det är kanon fint. Visar bilder sen, när jag hinner.
 
Idag måndag; Jobb igen, under 2,5 v ska jag jobba nu innan nästa ledighetsperiod. Det som är trist är att jag inte får jobba på "min" avdelning utan där behoven finns. Visst låter det vettigast, men det är trist. Längtar efter barnen på min avdelning, men, men.
Solen skiner inte idag =( men hoppas den kommer snart.
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0