Life bites...forts

Kap 6

Mi var omslukad av sitt mörker. När hon försökte nå upp till ytan kom de hemska bilderna fram och hon sjönk tillbaka. Hennes annars så bra mantra, att idag ska jag leva hade bytts ut till ”varför, ska jag leva?” och hon hittade ingen motivation till livet. I hennes mörker hade Andrés korta tid helt enkelt raderas. Hon var tillbaka till tiden då hon var liten, där slag och förnedring som avlöste varandra.




... fortsättning följer under LÄNKAR " mina texter"


Idag har det varit Zumpa, och jag har svettas floder. Helt underbart var det. =) Jag var otroligt trött då jag kom hem, men tänkte att jag måste ju ändå åka dit, vilket jag inte ångrar för en sekund. Så har jag ju skrivit lite åt er, hoppas ni blir glada av lite läsning.

Ljus, värme kram & Tjingeling


Kommentarer
Postat av: LindaLo

spännande :)!

zumba låter så roligt! Beställt tid idag till Maria den 4/4. Kram och trevlig helg!

2012-03-16 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0