Growth

Morrn!

drog dagens änglakort =) bara att acceptera då.

Utveckling
Acceptera lektionen. när saker inte går vår väg, är något viktigare för utvecklingen av vår själ i arbete.

Growth

Accept the lesson. when things don't go our way, something more important to the growth of our soul is in the works


Var på Zumban igår, sista för terminen, snyft. Men den återkommer ju till hösten =)

Pratade med min Mor, vilket gjorde mig aningen bestört. Hon hade ju varit till läkaren valborgs/måndagen. Dom hade gett henne kör föbud då hon inte ser nog bra för att köra bil! Vad gör hon, jo då ska hon vara snäll att köra syster till sjukhuset idag torsdag... Suck! Jag förstår varför, men galet är det. Händer något har hon ingen försäkring som gäller och hon ser ju inte om ngt kommer nära bilen. Låter som en livsfarlig färd. Ja, jag kan ju inte göra ngt, sitter för långt bort. Suck! Dock blir jag orolig över hur detta ska sluta.




Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0