Lite info

Just nu har jag lagt upp ett nytt kapitel i min novell, life bites. Så är du sugen att läsa, gör det.
Texten finns som ni vet under länken här på min sida som heter "Mina Texter"

10 Forts.

André vaknade av telefonens envisa signaler, de ringde 4-5-6 gånger tills han inte längre orkade höra de envetna signalerna lyfta han luren.

-ja, André här. Svarade han med en lätt irriterad och trött röst.
En mjuk röst i andra änden säger – Hej, det är Sahra. En paus och hon fortsätter –Jag ville bara kolla om du var ok, vi fick beskedet i förmiddags vad som hänt, och vi är alla i chock.


Som sagt, läs under mina texter.

Idag vaknade jag 07.30 men somnade om igen till 08.43 =) skönt att sova lite längre. Hade mensvärk igår kväll, värmde en vetekudde i micron men klockan hann nog gå till ca 01.00 innan jag somnade.

Gick ut och gick vid 09.10 en timme. Blött ute, men varmt i luften, riktigt skönt.

Övrigt idag har jag bara gjort lite hushållsysslor, tvättat å dyl. Tänkte göra en lite smörgåstårta åt sambon, han fyller ju egentligen år på onsdag, men vi jobbar båda till 17.00 den dagen. Och suttigt och plitat på min novell som fått stå på paus.
Får se vad det blir. Hade velat se lite tv inspelningar, för att hinna ikapp i tv värden...hehe.

Nu snöar det ute igen =( TRIST.

Har ni hört låten Dansa pausa =9 den e riktigt rolig.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UIQs4JJUIEs


Tänkvärt


Fråga och det skall ges till dig, sök och du skall finna.  Bulta och dörren ska öppnas.
Ask and it shall be given to you Seek and you shall find Knock and the door shall be opened./ Matthew 7:7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0