On the feet

Så...nu slut på veckan, äntligen. Visst var det skönt att ha en dag (tisdag) ledig, men jag tycker ändå att veckan känts himla lång ?? ja, inte vet jag.

I veckan fick jag mina nya fingerskor dvs tåskor =) jättesöta och behagliga. Kan användas att springa i och få en barfota känsla och bra att yoga i om man inte har tillgång till yoga matta.




Visst e dom fina?

En "gammal" tänkvärd:

Jag var mycket dyster över att jag saknade skor. Tills jag mötte en som saknade fötter


Sen har jag beställt mig ett par nya fina röda stövlar, vilket behövs då man jobbar och är ute med barnen den här årstiden =) Tycker ni inte att just stövlar blivit himla dyra? Är det mode numera att gå omkring i stövlar? Är kanske lite insnöad, för jag tycker att stövlar är bra i dåligt väder men annars vet jag inte om jag tycker det är en så speciellt bekväm sko.





Jag ska ju till att fylla år i sommar, fick ett sånt där erbjudande om att få min dag uppmärksammad gratis av tidningarna PT, NSD och Norb. Kuriren och jag tackade faktiskt Ja. Jag är sällan i tidningen å lite med tanke på vad jag vill syssla med kan det ju vara bra att synas, även om det bara gäller en födelsedag. Man fick ju skriva några rader om sig själv, vilket jag då gjorde. Får väl se vad som sker.

Dagens middag:

Kycklingsallad, Mums =)


Dagens tänkvärda:
Besök en gång årligen en plats du aldrig varit på tidigare


Blir det vår iår? Kan ju faktiskt börja fundera. Dom lovade 40 cm snö imorgon...fattar ni, 40 cm snö! NU, när den ska smälta och man hoppas på vårtecken ramlar det ner nya friska 40 cm SNÖ, Snyft.

Här går jag å väntar på sköra blommor som försöker överleva snöns påfrestande vara...



Men ingen snödroppe så långt ögonen kan se...

däremot detta



Återigen snö på träden....Suck!

Tanken var att vi skulle köra ner till kusten imorgon, skellefteå. Vi skulle hälsa på sambons son som inte varit helt pigg på sistone. Nu har han dock fått penicillin, så han ligger hemma för återhämtning. Men pga väder, blir det ingen kustfärd. Ibland blir jag så läss. Suck!



Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0